2012. február 12., vasárnap

egy régi tél

meleg szobába
havat, ködöt álmodva
tavaszra várva

8 megjegyzés:

  1. Szép a futó, és azt a vöröset meg nem találtam sehol, régebben se, amit levélben említettem. Lehet, hogy csak bennem élt, pedig még a vulkánra is emlékszem.

    VálaszTörlés
  2. Igen, egy falat betöltő volt, én minimum két, középen összevarrott szőnyegre gondoltam, ami emlékeimben úgy él, hogy beléptünk a kisterembe és jobbra volt egy pici kis sarok, utána térelválasztó, és azt követően a falra volt felakasztva.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A "Vulkán" a két részből összevarrt.
      A fotóim között ott is van.

      Törlés
  3. akkor az lesz az... ezt láttad?
    http://merika-szinpalettaformaecset.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  4. jé, egyezik a saját profil meg ami a tagoknál van. ilyet lehet? az ember a sajátjának a tagja is, egyben növelve a követők létszámát. hm.

    VálaszTörlés
  5. nem tudom hogyan történt, és nem is tudom kitörölni :-( .... nem egy szándékos dolog.

    VálaszTörlés
  6. hát úgy történhetett, hogy bejelölted a rendszeres olvasásra - úgy is tudod kitörölni:-)
    De lehet, hogy hirtelen azt hitted, másnál vagy:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :-) nehezen, de megtaláltam, hol lehet módosítani!

      Törlés