2010. október 1., péntek

namármost ...

Az történt: lehet, hogy tönkre lesz még az idén a kazán. Most beszéltem a szerelővel, hogy mindenesetre jöjjön kedden (ne hétfőn, mint először mondta), és tisztítsa ki, állítsa be az égőfejet, és - lesz ami lesz - beindítjuk a fűtést. Ha mégis kinyílna a kazán (mer'hogy szivárog valahol a víz), akkor gebaszvan, és venni kell egy újat, ha meg nem, csak szivárog tovább csendben, akkor tavasszal újítunk. Marcival átbeszéltük az egészet.
Hát, előfordulhat, hogy fázni fogok - de erősen - a télen ...
Míg hosszasan nem laktam itthon - úgy tűnik -, nemsokat foglalkozott a fűtéssel senki.
Illetve ... nemnagyon megoldás-centrikus, a feladat-lepattintás ("én megmondtam", és "itt az ideje felnőttként, előre gondolkozni") ...
... ha már így történt, akkor a cinikus vállvonogatás helyett, mégiscsak össze kéne fogni ... bár, akinek van hol melegben telelni, annak mindez nem fontos.
Hm ... nekem sem volt az, míg nem jöttem vissza.

hát ennyit erről

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése