2010. augusztus 1., vasárnap

12. KÉP-ZE-LET

12. KÉP-ZE-LET Nemzetközi Szobrász Szimpózium záró hétvégéje
Helyszín Tatabányai Múzeum - Bányászati és Ipari Skanzen, Tatabánya, Vágóhíd u.
augusztus 1., vasárnap 16.00 óra - Laura Brown, Rick Brown, Lois Viktor, Mata Attila, Szilágyi Erzsébet, Varkoly László művészeti alkotásainak bemutatása
17.00 óra - TUNDRAVOICE koncert
18.30 óra - AranGuru koncert (Mike Zsolt-dobok, Schneider Zoltán-gitár, Patyi Sándor-basszus, Vadász Krisztián-billentyű, Zsemlye Sándor-sax)

Na, elmentünk Petivel. Találkoztam néhány régi baráttal, beszélgettünk erről-arról, ki hogy húzza-tolja a szekerét ...
Peti nagyon élvezte az egészet: megnéztük a régi bányagépeket, aztán a fémszobrászok alkotásaiból nyílt kiállítást. A csúcs neki, az ipari/háztartási hulladékokból készült hangszereken játszó Tundravoice volt. A műsor után elmenőben, az egyik muzsikushoz oda is szólt, hogy nagyon jó volt a műsor, nagyon élvezte!
Hm... 8 éves éppen múlt a kölök ...
Gyönyörű idő volt, barátokkal találkoztam ... és mégis annyira kifárasztott a nap, hogy most szinte sírhatnékom van. Néhány napja nagyon hamar eltűnik estére az energiám.

2 megjegyzés:

  1. hm - a 8 évesek! én egy 11 éves fiúval jöttem-mentem-kirándultam a hétvégén, az unokaöcsémmel. Kell egy kis idő, amíg szavakba tudom önteni mindenféle élményemet vele kapcsolatban. Lényeg, hogy semmi baj nem volt vele, míg a szülei folyton szidják. Pedig, inkább oda kellene figyelni rá, és legfőképpen - szeretni.

    VálaszTörlés
  2. mikor nyolc éves voltam - ki figyelt rám? dicsért? ki szeretett?

    VálaszTörlés