2010. július 25., vasárnap

rádió

Péterem ma délután Wagner: Lohengrin-jét hallgatta.
A Bartók-rádió közvetítette a bayreuthi Festspielhaus-ból.
Az történt ugyanis, hogy csak úgy bekapcsoltam a rádiót, és szólt, én meg kimentem a szobából... a gyerek pedig ottragadt, hallgatta a meséjét, aztán a zenét... (meg is feledkeztem róla) Hosszú idő után jött csak elő, hogy ő "milyen jó zenét hallgatott!"
Aztán este még az interneten rákerestünk és ismét meghallgatta az első és az utolsó felvonás nyitányát.

1 megjegyzés:

  1. A Lohengrin nyitánya maga az örökkévalóság - engem úgy levarázsolt, hogy 11 óráig nem jutott eszembe az otthon bekapcsoltan hagyott sütő, benne a sütőtökkel. Szénné is égett szépen, én meg hálálkodhattam az örökkévalónak, hogy nem gyulladt ki, és nem égett le a lakás.

    VálaszTörlés