2010. március 15., hétfő

újhold

március 15. Nap süt, szél fúj ... de a hajam még mindig tart!

fura álmom volt: megújító (fiatalító, tisztító) kezelésen voltam, aztán a mosogatóban megmostam a kezem ... erre mérgesek lettek rám, hogy az nem eu szabvány ... hazaküldtek ... velem volt a Gyerek, de nem emlékeztem, hol van a "haza menni" ... egyszerűen nem emlékeztem a lakásomra, csak arra, ahol sokáig éltem, a kertre, fölötte a csillagos égre..., de az már rég nem az enyém ... a Mesternőm jött velem szembe, és számonkérte, hogy miért állok mindenhez így hozzá: sosem viszem magamtól tovább a vállalt, közös dolgokat, csak azt végzem el, amit kiszabnak rám, illetve időnként lelépek, és csak a saját kis dolgaimat bütykörészem, amiket amúgy, magam nem tartok sokra...
... és nem találtam a hazautat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése