2009. október 29., csütörtök

néha

elfeledkezem arról, hogy naplót vezethetek.
Persze semmi kényszer, csak mint lehetőség :-)

Hm... időközben bekapcsolódtam egy iwives párkeresősdibe ... vicces - bár máskor is próbáltam, de sikertelenül -, többen jelezték, hogy randiznának velem ... még egyre sem jeleztem vissza, illetve az egyik úriembernek megköszöntem, hogy "jól néz ki"-nek díjazott - hízelgő, főleg, hogy sokkal ifjabb, mint én. Asszem, nekem továbbra sem megy az ilyetén ismerkedés.

Töltöm az időt, már nem fázom annyira - kezdek átállni a télibb időszámításra.
Tegnap vásárlási roham tört ki rajtunk, pedig egyáltalán nem állunk fényesen. Elmentünk hármasban az Ikeába, eredetileg fénycsövet akartunk venni, de sokminden lett belőle, sok apróság, ami ugyan kell, de ki is bírhattuk volna nélkülük. Sütiztünk az étteremben ... végül lett egy pár magasszárú cipő is, hogy legyen a spanglis és a csizma között is egy lábravaló.

Hja ... rég engedtem meg magamnak ennyi könnyelműséget.

... el akartam menni taicsizni, de oda nem jutottam el ... hm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése